Profesjonalne usługi księgowe  UKAD Jelenia Góra

Jesteśmy elastyczni – proponujemy  trzy modele współpracy.

MODEL ONLINE
Księgowość online.

Zaletą tego modelu jest możliwość przekazania dokumentacji w formie elektronicznej o dowolnej porze dnia, bez wychodzenia z domu czy biura. Udostępniamy Tobie Panel Klienta w programie do księgowości enova365. Tutaj  możesz zarówno wystawiać swoje faktury, jak i je wprowadzać do zaksięgowania. Dzięki temu, że wykonasz część pracy samodzielnie, opłata miesięczna dla biura rachunkowego będzie znacznie niższa niż w Modelu Standard.

                                                             MODEL STANDARD

Przeznaczony dla firm, które cenią spotkania osobiste.             

W modelu Standard Przedsiębiorca dostarcza dokumentację  osobiście lub mailowo do biura rachunkowego

W modelu Standard Przedsiębiorca dostarcza dokumentację  osobiście lub mailowo do biura rachunkowego

W modelu Standard Przedsiębiorca dostarcza dokumentację  osobiście lub  

księgowość dla firm

MODEL MOBILE       

 Model w którym to MY przyjeżdżamy do CIEBIE.

Przeznaczony dla wszystkich, którzy nie znajdą czasu na osobistą wizytę w biurze ani nie chcą wysyłać dokumentów online. Odbierzemy dokumentację księgowo-kadrową bezpośrednio od Ciebie. Możemy przyjechać do Twojej firmy lub w dogodne dla Ciebie miejsce. Zawsze możesz liczyć na konsultacje w sprawach bieżących. Zaletą tego modelu jest wygoda, oszczędność Twojego czasu i pewność, że przekazana dokumentacja księgowa jest kompletna.

Sprawdź CENNIK

 

Profesjonalne usługi księgowe Jelenia Góra

W ramach powyższych modeli świadczymy usługi księgowe w zakresie:

Pełnej księgowości

  • tworzenie polityki rachunkowości
  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
  • ewidencje VAT
  • ewidencja środków trwałych
  • sprawozdania finansowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • kontakty z urzędami, w szczególności US i ZUS
  • inne usługi ustalone indywidualnie, wspomagające zarządzenie przedsiębiorstwem

Księgowość uproszczonej

  • ewidencja przychodów i kosztów
  • ewidencja środków trwałych oraz ewidencja wyposażenia
  • ewidencje VAT
  • kontakty z urzędami, w szczególności US i ZUS
  • sporządzanie deklaracji podatkowych

Kadry i płace

  • dokumentacja kadrowo-płacowa
  • sporządzanie list płac
  • naliczanie składek ZUS
  • sporządzanie i wysyłka deklaracji ZUS
  • deklaracje dot. podatku od wynagrodzeń (PIT-4, PIT-11)
  • sporządzanie umów o pracę,cywilnoprawne
  • wystawianie zaświadczeń pracownikom

Ponadto świadczymy usługi w zakresie

  • pomocy przy zakładaniu działalności
  • wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania
  • doradztwa w zakresie podatków
  • reprezentowanie podczas kontroli podatkowych
  • analizy ekonomiczno – finansowe

Za pośrednictwem firmy Time-Tax sp. z o.o. jako punkt obsługi klienta realizujemy

  • zwroty podatków z tytułu pracy za zagranicą (Niemiec,Holandii,Belgii,Austrii,Anglii,Irlandii,Norwegii,Danii,Szwecji,USA)
  • świadczenia socjalne dla osób pracujących za granicą m.in. Kindergeld Niemcy, Kinderbijslag Holandia, Belgia, Norwegia
  • zwrot dodatku do ubezpieczenia Zorgtoeslag
  • odzyskanie kart podatkowych z Niemic, Holandii
  • tłumaczenia przysięgłe dokumentów

Oferujemy również usługi w zakresie prowadzenia działalności w Niemczech:

  • uzyskania zaświadczenia o zwolnieniu z podatku budowlanego (15 %) / Freistellungsbescheinigung
  • sporządzenie dokumentacji dla celów sprawdzenie obowiązku podatkowego w Niemczech  (Prüfung der Steuerpflicht)
  • wpis do Izby Rzemieślniczej – IHK / HWK
  • rozliczenie Gewerby
  • otwarcie, zamknięcie Gewerby

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące naszej oferty skontaktuj się z Anią lub Maćkiem

Sprawdź CENNIK